نمی فهمم

امروز خبری خوندم که هیچ نمی فهمم یعنی چی؟

این لینک کامل خبره

نقل از فرارو:

"فرج الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

...

وی خاطر نشان کرد‌: سینمای ایران فاحشه‌خانه است، مگر صبح تا شب عکس‌های هنرمندان چاپ نمی‌شود. وقتی زن‌های ما افتخارشان این است که عکس‌های خود را به صورت نیمه‌عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند"

من متوجه نشدم که آیا آقای سلحشور هم عضوی از این فاحشه خانه هستند یا نه؟

اگر هستند که چه ایراد داره همه جمعیم و داریم کاری میکنیم.اگر نیستند چرا فیلم میسازند و خود را وارد کسب و کاری میکنند که تخصصشان نیست.کار را به متخصصانی مثل آنجلینا جولی واگذار کنند.

چطور یک نفر میتونه به خودش اجازه بده در مورد یک جامعه اینطور نظر بده؟آیا چون چیزی مطابق سلیقه من نیست من حق دارم به هرشکلی با هر جمله بندیی و هر توهینی از اون نقد کنم.آیا به بقیه هم حق میدم اگر از من خوششان نیامد همینطور از من نقد کنند.

نظرات 9 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://qoqnooos.blogfa.com/

دیوانه عزیز البته حرف این آقا اسمش نقد نیست یکسری حرفهای بی پایه عوامانه و توهین آمیزه که نشونه طرز فکر بسته و بیمار این فرد و افراد مشابه اون تو جامعه است.
این آقا که به شغل شریف فیلمنامه دزدی هم مشغولند اصلا صلاحیت اظهار نظر درباره سینما و محصولات فرهنگی رو ندارن و چقدر جای تاسفه که این چنین افکاری داره برای مردم این جامعه خوراک فرهنگی تولید میکنه!

یارب مباد آنکه گدا معتبر شود
گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
البته ایشون هنوز معتبر نشده خودش رو گم کرده بدجور!

از عاملین بیش از این بر نمیاد

ستاره یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://delneveshtehaye1setare.persianblog.ir/

عجبببب. شاخ هایی روی سرم سبز شد!
این آقای سلحشور چقدر خلاقیت به خرج داده برای این نظر عجیب غریبش

میله بدون پرچم دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://hosseinkarlos.blogsky.com

سلام
زیاد نباید برای فهمیدن حرفاش به خودمون فشار بیاریم...
تو غره بدان مشو که می می نخوری
صدلقمه خوری که می غلام است آن را
... خواستم بگم آن شغلی که در صحبتش به آن اشاره کرده شرف دارد به کارایی که مدعیان می کنند.

بقول مرحوم فرخزاد"ای کاش آدم فاحشه مغزی نباشه"

همصدا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

ببخشید این مطلب رو می نویسم
زمان سابق که فاحشه خانه هایی وجود داشت به سرپرست اونجا اگر خانم بود خانم ریئس و اگر مرد بود لقب جاکش رو یدک می کشید (شرمنده اینو نوشتم ) شاید این بابا هم این لقب رو یدک می کشه که اینطور افاضات می فرمایند .
این آقا که حتی برای دزدیدن فیلمنامه یوسف هم دادگاهی شده این حرفها رو میزنه

خوشا بحال ملتی که پرچم دار اخلاقش چنین افرادی باشند.

فرناز دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://deletodeleman.blogfa.com

جالبه که از همین هایی که فرمایش کرده توی فبلم یوسف استفاده کرده

به هر حال همکارن دیگه.

خسته دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://delgah.blogfa.com

این حرف سلحشور که یک شوخی بزرگ است و این بزرگوار که لابد بویی از ادب و جمله بندی ادبی نبرده است.
ولی قبول کن که این سینمایی هم که ما داریم...هیچ کاری به زنان و مردانش ندارم.این سینما بسی مأیوس کننده است.

خیلی چیزها مایوس کننده است، اما باید توجه داشت همه اینها برخاسته از خودماست این ما هستیم که جامعه رو میسازیم.تا نخواهیم هم تغییر نمیکنه.

خسته سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ http://delgah.blogfa.com

من چند باری در وبلاگ شما امد و شد کردم و نظرم را گرفت و،شما را لینک کردم.

ممنون از لطف شما.
من هم با اجازه شما رو لینک میکنم.

ملودی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://khodnevisnameh.blogfa.com

در آخرین خبر خوندم که ایشون حرفشو پس گرفته...اونم طوری که مثلا بخوان ابروی عروس رو درست کنند میان چشمشو کور میکنند....
در کل باید بگم از کوزه برون همان تراود که دروست...چه انتظاری میشه از این داشت؟...حالا کاری به فساد درونی سینما و رادیو تلویزیون که خودم شخصا در برخی موارد شاهدش بودم ندارم...ولی اینکه این شخص به خودش اجازه داده که به راحتی این حرفا رو بزنه و همه رو به یه چوب برونه بدون هیچ واهمه! به خاطر قدرتیه که همین مردم بهش دادن!

گفتم نمی فهمم

خسته جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://delgah.blogfa.com

جناب دیوانه.از فرج الله بگذر.این بابا خودش هم از خودش گذشته.اپ کن برادر

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد